پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2778
-
الف
+

سینماها با سه فیلم جدید کار خود را از سرمی‌گیرند

سینماها بعد از تعطیلی پنج روزه کار خود را مجددا آغاز می‌کنند.

سینماها بعد از تعطیلی پنج روزه کار خود را مجددا با اکران چهار فیلم جدید آغاز می‌کنند.

به گزارش آی‌فیلم، سینماهای سراسر کشور بعد از تعطیلی پنح روزه به مناسبت شهادت امام حسین (ع)، با چهار فیلم جدید «زرد»، «مالاریا»، «قهرمانان کوچک»، «ایتالیا ایتالیا» دوباره باز می‌شود.

گفتنی‌است، پس از بازگشایی، بلیت تمام بهاء ارائه می‌شود.

فیلم سینمایی «مالاریا»

فیلم سینمایی «مالاریا» ششمین ساخته پرویز شهبازی در مقام کارگردان است و در کنار خود مسعود ردایی را به عنوان تهیه‌کننده دارد.

این فیلم سینمایی داستان دختر و پسری را دنبال می‌کند که در تهرانگردی‌های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آن‌ها سعی می‌کنند راه حلی برای این مشکل پیدا کنند، اما..

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا»

فیلم سینمایی «ایتالیا ایتالیا» نخستین ساخته کاوه صباغ زاده در مقام کارگردان است و در کنار خود فیلمساز با تجربه‌ای، چون مهدی پورصباغ را به عنوان تهیه‌کننده دارد.

«من دوستت دارم و این به تو هیچ ربطی نداره.» این داستانی است که عوامل این فیلم سینمایی از فیلمشان مطرح کرده‌اند.

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک»

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» ششمین فیلم سینمایی حسین قناعت در مقام کارگردانی است و در کنار خود بیتا منصوری را به عنوان تهیه‌کننده دارد.

این فیلم داستان چهار کودک و نوجوان هفت تا یازده ساله‌ی تکواندوکار است که پدرانشان، کارگران یک کارخانه تولید لوازم التحریرِ در شُرُفِ تعطیلی هستند، برای جلوگیری از بیکاری پدرانشان و گیر‌انداختن قاچاقچیانِ این کالا، که در واقع عاملینِ اصلی این تعطیلی هستند، به تعقیبِ آن‌ها می‌پردازند.

فیلم سینمایی «زرد»

فیلم سینمایی «زرد» دومین ساخته مصطفی تقی‌زاده در مقام کارگردان است و در کنار خود کامران مجیدی را به عنوان تهیه‌کننده دارد.

«آدم‌های عجیبی هستیم... امروزمون با فردا خیلی فرق می‌کنه.» این داستانی است که عوامل این فیلم سینمایی از فیلمشان مطرح کرده‌اند.

ه خ/ ا.ا

نظر شما
ارسال نظر